Sedan tidigare finns det även tre brandsläckare i garaget. Läs mer om föreningens brandskyddsarbete under Brandskydd eller i kris- och beredskapsplanen.
Tack till alla er som kom på årets årsmöte! I år slog vi till med smörgåstårta, vilket verkade uppskattas. Det är alltid lika trevligt att få träffa er, prata om vad som händer i föreningen och berätta om styrelsens arbete under året.
I år hade vi också tre inkomna motioner. Två av dem kunde vi bifalla, medan frågan om inglasade balkonger lämnas upp till varje medlem att själv driva vidare genom eventuell bygglovsansökan.
Jag vill också passa på att tacka för det fortsatta förtroendet som ordförande. Fortsätt gärna att höra av er med idéer, synpunkter och förslag på saker som kan göra vår förening ännu bättre.
Hoppas vi ses på sommarminglet den 1 juli.
/Mi Eriksson, ordförande
De två senaste somrarna har flera boende i Brf Rival samlats för ett uppskattat mingel på gården. Därför vill vi gärna upprepa traditionen även i år och hälsar alla varmt välkomna till gården onsdagen den 1 juli från kl. 19.00. Ett bra tillfälle att träffa grannar och umgås med andra boende i föreningen. Dryck och enklare tilltugg kommer att finnas på plats.